Privacy Policy2019-02-26T15:35:17+00:00

Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal

Se recomandă ca persoanele care vizitează serviciul disponibil la următoarea adresa httpS://www.multiclean.ro, precum și clienții SC BOGDY MARJ CLEAN SRL. sa citeasca această Politică de Confidențialitate înainte de a furniza orice date cu caracter personal și / sau de a completa orice formular electronic disponibil pe site.

Protejarea datelor dumneavoastra este un aspect important pentru compania noastra.

Apreciem increderea pe care o aveti in noi si ne obligam sa asiguram protectia necesara si sa aparam orice tip de informatii personale pe care ni le incredintati.

  1. Despre politica de confidentialitate

Politica de Confidențialitate explică ce informații de identificare personala pot fi colectate și prelucrate.

1.1 BOGDY MARJ CLEAN SRL, cu sediul in Deva, Str. Mihail Kogalniceanu, Complex Kogalnicenau, inmatriculata la Oficiul Registrului comertului sub numar: J20/317/2014, CUI : RO32992527, respecta reglementarile in vigoare privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.

1.2 Prezenta Politica de Confindentialitate se aplica tuturor informatiilor colectate sau prelucrate de BOGDY MARJ CLEAN SRL, si se refera la serviciile de vanzare oferite de Societate prin intermediul serviciului WEB disponibil la adresa https://www.multiclean.ro sau comunicate prin email sau telefon de catre client.

1.3 Prezenta Politica de Confidențialitate nu se referă la paginile web și la serviciile oferite de catre terte persoane, care pot fi accesate prin intermediul link-urilor plasate în Serviciul Web mai sus menționat.

1.4 Prin utilizarea Serviciului Web “https://www.multiclean.ro” sau furnizarea catre Societatea BOGDY MARJ CLEAN SRL de informații personale prin alte mijloace (prin completarea datelor in formularul de creare Cont sau de Comanda)cumparatorul / clientul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date BOGDY MARJ CLEAN SRL si își dă acordul expres si neechivoc ca aceste date personale sa fie stocate, prelucrate si utilizate in scopul declarat de BOGDY MARJ CLEAN SRL ( 2.1, 2.2) .

1.5. In intelesul prezentei Politici de Confidențialitate, clientul reprezinta o persoană fizică / juridica, care vizitează Serviciul Web

“http://www.multiclean.ro” sau utilizeaza serviciile furnizate de către Societate, comunicand datele personale.

  1. Scopul colectarii datelor cu caracter personal

2.1 Informarea Clientilor / Cumparatorilor privind situatia contului lor (creat pe site de client-cumparator) si utilizarea lor pentru :

– Preluarea comenzilor;

– Facturarea produselor din comenzi;

– Expedierea comenzilor;

– Rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la bunurile sau serviciile achizitionate, pentru a răspunde întrebărilor clientului, in vederea livrarii produselor,

furnizarii de informații cu privire la serviciile suplimentare, solutionarii reclamațiilor, precum și în orice alt mod permis de lege.

2.2 Informarea clientilor despre stadiul comenzilor, disponibilitate, informatii suplimentare, expedieri, modificari, prin folosirea postei electronice e-mail, SMS, telefon.

2.3 Nu se fac transferuri de date personale, catre o alta entitate privata sau juridica, cu exceptia cazului in care rezulta aceasta obligatie prin lege, de exemplu : organele fiscale.

2.4 Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, Instantele Judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

  1. Drepturile dumneavoastra

3.1 Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: , Str. Mihail Kogalniceanu, Complex Kogalnicenau, Deva, in atentia BOGDY MARJ CLEAN SRL, va puteti exercita DREPTUL sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu procesate sau DREPTUL de interventie asupra datelor dupa caz (dreptul de acces articolul 15 GDPR), dreptul de portabilitate, dreptul de a fi uitat.

3.2 Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: Str. Mihail Kogalniceanu, Complex Kogalnicenau, Deva, in atentia BOGDY MARJ CLEAN SRL , va puteti exercita DREPTUL de rectificare, blocare sau stergere a datelor personale, inclusiv stergerea contului de pe site cu toate datele livrate la inregistrare (dreptul de stergere articolul 17 GDPR).

Retragerea ( dreptul de a fi utiat ) nu va afecta legalitatea prelucrării pe baza consimțământului acordat înainte de retragere (dreptul de retragere a consimțământului, articolul 7 GDPR), dreptul de portabilitate.

Nu se pot efectua modificari ale datelor folosite în tranzacțiile de vanzare, pana la data cererii, deoarece fac parte dintr-un document contabil, conform reglementarilor fiscale.

3.3 Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere daca considerati ca prelucrarea datelor este o încalcare a GDPR (dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR).

3.4 Datorita posibilelor modificări ale legislatiei, o modificare a acestor notificari privind protectia datelor poate deveni necesara. In acest caz, va vom informa despre astfel de modificari. In masura in care modificarile afecteaza o prelucrare care se bazeaza pe consimtamantul dumneavoastra, va vom solicita un nou consimtamant, daca este necesar.

  1. Securitatea datelor

4.1 Societatea aplica masuri de securitate adecvate, in scopul protejarii datelor personale impotriva accesului neautorizat, ca parte a Serviciului (de exemplu printr-un controlul strict al accesului fizic la computerele și alte suporturi media care contin astfel de informatii), cit si prin respectarea unor proceduri corespunzatoare de depozitare si operare. Persoanele responsabile de prelucrarea

datelor cu caracter personal ale clientului in cadrul Serviciului Web MultiClean sint numite in conformitate cu normele in vigoare .

4.2 Societatea creeaza copii de rezerva si poate utiliza masuri suplimentare pentru a preveni deteriorarea sau distrugerea accidentala a datelor personale ale clientului.

  1. Dispozitii finale

REAMINTIM

5.1 Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

5.2 Prin completarea datelor in formularul de creare de Cont si/sau de Comanda, Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a BOGDY MARJ CLEAN SRL si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul prevazut mai sus la punctul 2.1, 2.2.

5.3 In cazul in care aveti intrebari privind Politica noastra de Confidentialitate, sau despre procesarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, puteti contacta direct Ofiterul pentru Protectia Datelor. Acesta este responsabil sa ofere asistenta privind informatii, intrebari, solicitari sau reclamatii. La cerere, va vom informa in scris, in conformitate cu legislatia aplicabila, daca si ce date cu caracter personal am stocat despre dumneavoastra : office@multiclean.ro.

Daca nu doriti sa furnizati datele dumneavoastra personale, va rugam sa nu folositi acest site si serviciile oferite de aceasta platforma : https://www.multiclean.ro si sa predati personal hainele la curatat in una din locatiile noastre.

Termeni și condiții pentru clienți

1.Contractul nostru cu dumneavoastră

1.1 Acești Termeni se vor aplica oricărei comenzi pe care o preluăm de la dvs. prin intermediul aplicației sau pe web, inclusiv orice comandă care este modificată conform paragrafului 4. Rețineți că, dacă nu acceptați acești Termeni (bifând caseta de acceptare atunci când vă configurați contul sau cand plasati o comanda, nu veți putea plasa o comandă.

1.2 Putem schimba Termenii din când în când. Aceasta este versiunea curentă care se va aplica fiecărei comenzi atunci când o plasați. Vă vom notifica modificările aduse Termenilor prin e-mail, telefonic sau pe siteul nostru www.multiclean.ro

1.3 Citiți cu atenție acești termeni și asigurați-vă că îi înțelegeți înainte de a plasa o comandă. Termenii limitează răspunderea noastră față de dvs. în anumite circumstanțe. Consultați paragraful 12. Vă rugăm să rețineți că la orice comenzi care au o valoare sub 90 RON se va percepe o taxă de transport de 10 RON. Nu livram comenzi sub 50 RON. In cazul in care doriti sa plasati o comanda sub 50 RON, veti fi taxati cu 50 RON cat este comanda minima, indiferent de articolele trimise la curatat. La aceasta suma se adauga taxa de transport in valoare de 10 RON. Comenzile peste 90 RON au livrare gratuita.

1.4 Dacă aveți nevoie să ne contactați în orice moment cu privire la o comandă, puteți face acest lucru conform prevederilor paragrafului 14.

  1. Definiții 2

2.1 Atunci când următoarele cuvinte cu majuscule sunt folosite în acești Termeni, acesta este sensul lor:

2.1.1 App: Aplicatia MultiClean prin care puteti solicita serviciile noastre.

2.1.2 Eveniment care nu depinde de noi: orice eveniment sau circumstanțe asupra cărora nu avem control, așa cum este descris în paragraful 2 și incluzând (fără limitare) indisponibilitatea vreunui furnizor de servicii, a personalului necesar sau a materialelor necesare fără de care nu putem furniza serviciile noastre.

2.1.3 Articol: orice articole de îmbrăcăminte sau obiecte colectate de la dvs. în legătură cu o comandă;

2.1.4 Comandă: comanda dvs. prin care ați apelat la serviciile noastre, așa cum este prezentată în formularul de comandă trimis prin intermediul aplicației;

2.1.5 Servicii: servicii de curatat articole personale sau spalatorie industriala colectate si livrate la adresa menționată de dvs. ;

2.1.6 Furnizori de servicii: orice terță parte cu care contractăm pentru a ne ajuta în furnizarea serviciilor;

2.1.7 Termeni: acești termeni și condiții, cu modificările prezente;

2.2 Când folosim termenii “scris” sau “notificat”, acest lucru va include înștiințarea pe e-mail, telefonic sau pe siteul nostru și notificări prin intermediul aplicației.

  1. Plasarea unei comenzi

3.1.1 Asigurați-vă că verificați detaliile comenzii dvs. înainte de a o trimite, deoarece nu vom fi responsabili față de dvs. pentru erorile pe care le realizați. De exemplu, verificați cu atenție dacă identificați corect fiecare articol. În cazul în care considerați că ați greșit, contactați-ne, conform indicațiilor de la punctul 13. Vom confirma orice modificare a comenzii dvs. prin e-mail. 3

Modificările sunt, de asemenea, abordate în conformitate cu alineatul (4). In cazul in care datele introduse de dvs. nu sunt corecte (adresa, telefon, email) si nu va putem contacta inainte de preluarea comenzii, comanda se anuleaza.

3.1.2 In cazul in care nu raspundeti la telefon inainte de preluarea comenzii, vom considera ca nu sunteti la locatia specificata de dvs. pentru preluarea comenzii, drept urmare, nu ne vom deplasa inutil la acea adresa doar daca dvs. confirmati ca sunteti acolo si puteti preda articolele la curatat.

3.1.2 In cazul in care confirmati telefonic prezenta dvs. la locatia pentru preluarea articolelor iar noi cand ajungem sa le preluam dvs. nu mai raspundeti la telefon, interfon, sms etc. va vom putea astepta maximum 15 minute. Dupa aceste 15 minute trecute, soferul nu va mai putea sa astepte iar comanda se anuleaza. Pentru a trimite hainele la curatat trebuie sa plasati o noua comanda.

3.2 Depunerea unei comenzi nu creează un contract între noi. Contractul apare atunci când vă confirmam telefonic acceptarea comenzii dvs. si un e-mail. E-mailul va conține informațiile dvs. de preluare.

3.3 Vom atribui un număr de ordine fiecărei comenzi când vom prelua comanda.

3.4 Dacă, din orice motiv, nu vă putem îndeplini comanda, vă vom anunța prin e-mail sau telefonic.

3.5 Ora specificata de dvs. pentru preluarea comenzii este aproximativa. Va rugam sa luati in calcul un interval orar de cel putin 2 ore de la data plasarii comenzii. In caz contrar, o puteti aduce dvs. personal la sediul nostru din Cluj Napoca.

3.6 Comenzile preluate prin MultiClean Deliveru nu sunt verificate la preluare din cauza timpului insuficient pentru acest lucru. In acest caz, verificarea lor se va face dupa ce comenzile vor ajunge la sediul nostru iar in cazul in care vom observa anumite probleme legate de comanda dvs. va vom contacta.

  1. Modificările comenzii dvs. 4

4.1 Puteți efectua o modificare a comenzii în orice moment înainte de data de prealuare stabilită în e-mailul nostru de acceptare a comenzii dvs., contactându-ne telefonic sau prin e-mail.

4.2 Cu consimțământul dvs. și la discreția noastră, putem modifica comanda dvs. ca o alternativă la anularea acesteia în condițiile stabilite în paragraful 1 sau în exercitarea puterii noastre de apreciere conform paragrafului 8.3.

4.3 În cazul în care se efectuează modificări la o comandă în conformitate cu oricare dintre paragrafele precedente vom reemite confirmarea comenzii prin e-mail.

  1. Anularea sau reprogramarea comenzii

5.1 Aveți următoarele drepturi limitate pentru a anula o comandă.

5.2 Puteți anula sau reprograma comanda fără taxă suplimentară în următoarele situații:

5.2.1 în orice moment până la patru ore înainte de data colectării – stabilită prin acceptarea comenzii prin e-mail, prin intermediul aplicației sau telefonic; sau

5.2.3 dacă, după ce v-am colectat articolele, suntem afectați de un eveniment în afara controlului nostru, contactându-ne prin intermediul aplicației, prin e-mail sau telefonic.

5.3 Sunteți de acord că (în condițiile paragrafului 2.3), odată ce un articol a fost colectat de la dumneavoastră, am început să vă furnizăm serviciile și că orice drepturi de anulare sau reprogramare pe care le puteti avea conform regulilor privind Legislația comercială sau orice lege sau reglementări echivalente vor fi pierdute.

  1. Drepturile noastre de a anula comanda

6.1 Putem anula comanda dvs. și contractul dintre noi și dvs. în următoarele situații: 5

6.1.1 ca rezultat al unui eveniment care nu depinde de noi; sau

6.1.2 dacă nu reușiți să faceți articolele disponibile pentru colectare; sau

6.1.3 dacă considerăm că un element nu corespunde comenzii, este deteriorat, nu are informații despre conținutul său ori despre instrucțiunile de curățare.

6.2 Dacă vă anulăm comanda, vă vom contacta telefonic sau prin e-mail, iar:

6.2.1 în cazul în care am început deja să lucrăm la comanda dvs., nu vă vom percepe nimic și nu veți fi nevoiți să efectuați nicio plată pentru noi;

6.2.2 vom încerca să retrimitem articolele către dvs. la momentul inițial stabilit de livrare sau cât mai repede posibil.

  1. Colectarea și redistribuirea

7.1 Sub rezerva prevederilor paragrafului 12, vom face eforturi rezonabile pentru colectarea și livrarea articolelor în momentele specificate în comandă, dar nu putem garanta acest lucru. Vom face eforturi rezonabile pentru a vă comunica orice întârziere telefonic sau prin e-mail.

7.2 Dacă nu sunteți disponibil pentru a accepta livrarea articolelor, vă vom contacta telefonic sau prin e-mail pentru a stabili o alta dată de livrare.

7.3 În cazul în care livrarea nu este posibilă datorită faptului că clientul nu este disponibil la ora stabilită iar noi ne-am deplasat la acea adresa si clientul reprogrameaza o a 2 a livrare, se percepe o taxă de redirecționare de 10 RON pentru fiecare încercare de livrare ulterioară, conform punctului 5.5 sau se pot prelua gratuit de la sediul nostru. MultiClean se va strădui să găsească un timp de livrare adecvat. Cu toate acestea, în cazul în care livrarea constituie o urgentă, este responsabilitatea clienților să intre în posesia articolelor de la sediul MultiClean. 6

7.4 Dacă nu ați reușit să acceptați sau să plasați comanda unui articol într-un termen 90 de zile după data de livrare specificată în comandă, putem să aruncăm articolul sau să îl dăm unei organizații de caritate acreditate, aleasă de MultiClean.

7.5 Aveți dreptul să menționați ca articolele să fie colectate de către o terță parte, cu condiția să faceți acest lucru pe propriul risc, iar terța parte să fie pregătită să semneze o confirmare în numele dvs.

7.6 Puteți să ne solicitați, prin instrucțiuni scrise, să lăsăm un articol într-o locație convenită de dvs. fără a ne furniza o semnătură de confirmare. Dacă faceți acest lucru, este în întregime pe riscul dvs. propriu și nu vom fi răspunzători față de dvs. pentru niciun prejudiciu sau pierdere a elementelor livrate pe această bază.

7.7 Serviciul de 24 de ore nu este disponibil în toate locațiile și poate fi afectat de articolele din coș.

  1. Standardele de servicii

8.1 Vă vom oferi servicile noastre cu îngrijire rezonabila și cu aptitudini profesionale, în conformitate cu înaltele standarde industriale.

8.2 Nu vom fi răspunzători pentru niciun fel de întârziere sau nerealizare a serviciilor noastre în cazul în care nu ați furnizat informații exacte în comanda dvs., de exemplu dacă o adresă este incompletă sau inexactă sau dacă nu acceptați livrarea articolelor în conformitate cu comanda dvs.

8.3 Nu vom fi responsabili pentru niciun element furnizat fără o etichetă de identificare, dar experții noștri îl vor curăța într-o manieră pe care o consideră cea mai potrivită.

8.4 Vă putem contacta telefonic sau prin e-mail dacă luăm în considerare elementele care ne sunt supuse unui risc crescut de deteriorare, inclusiv, dar fără a se limita la elemente :

8.4.1 cu cerințe speciale sau instrucțiuni de curățare; 7

8.4.3 care sunt deteriorate sau colorate; și

8.4.4 purtând un lucru extern sau periculos, de exemplu, ținte, bijuterii, monede, margele etc., iar la discreția noastră și cu consimțământul dvs. puteți fi de acord să furnizați serviciile cu riscul dvs. în legătură cu aceste articole.

8.5 Curățarea sau spălarea rochiilor de mireasă sau de gală se execută pe răspunderea exclusivă a clientului, astfel încât există riscul ca aplicațiile sau decorațiunile să se dezlipească sau să cadă, fapt care se datorează modului de aplicare a decorațiunilor de către producător.

8.6 Curățarea articolelor din blană sau de piele se execută pe răspunderea exclusivă a clientului deoarece există riscul ca pielea să se decoloreze, sa se rupa sau sa se intareasca dacă producătorul nu a utilizat o vopsea potrivită sau un procedeu corect. De asemenea, zonele care prezintă o uzură pronunțată se pot decolora (gât, mâneci, buzunare).

8.7 Articolele care sunt in 2 culori, exista riscul ca acestea sa se decoloreze sau culorile sa se amestece din cauza insuficientei rezistente a culorilor. In cazul in care producatorul a folosit prea putin intaritor de culoare sau coloranti de slaba calitate articolele pot suferi deteriorari de culoare. Curatarea acestor articole se face pe raspunderea exclusiva a clientului.

8.8 Comenzile de spălare, uscare și impaturire.

8.8.1 Verificarea articolelor. Verificați cu atenție toate articolele de îmbrăcăminte pentru identificarea aspectelor personale, de ex. monede, stilouri, chei etc., deoarece nu ne asumăm răspunderea pentru obiectele pierdute sau deteriorate ca urmare a procesului de curățare.

8.8.2 Procesul de spălare și uscare. Articolul este spălat la o temperatură de 30 de grade și uscat în uscătoare pe o temperatură medie. Pe măsură ce procesăm un volum mare, nu vom putea satisface o curățare individuală sau predetasare individuala de pete. Acest lucru se face la articolele pentru care se achita pret/bucata.

8.8.3 Separarea culorii. Vom separa hainele dvs. în funcție de intensitatea culorii. Deși vom avea cea mai mare grijă în acest sens, nu ne asumăm nici o responsabilitate în cazul în care există vreo îmbinare sau transfer de culoare în timpul procesului de curățare, datorită țesăturii. 8

8.8.4 Spălat, uscat, împăturat. Vom măsura rufele pe kg. Greutatea minimă încasată este de 5kg, iar la fiecare kg în plus se adaugă prețul corespunzător per kg. Articolele se cantaresc pe loc. Orice comenzi sub 5 kg vor fi încasate la prețul corespunzător a 5 kg, aceasta fiind greutatea minimă. Comenzile preluate la kg nu sunt identificate per bucata ci pe kg. Nu vom putea tine evidenta fiecarui articol daca este predat la kg ci vom lua in evidenta cantitatea preluata. Orice reclamatie ulterioara nu este luata in considerare. In caz contrar, puteti trimite articolele la curatat per bucata iar acolo veti avea evidenta exacta la toate articolele.

8.8.5 Elemente deteriorate. Nu vom fi răspunzători pentru daunele cauzate obiectelor când spălăm articolele care nu prezintă etichetele de îngrijire sau sunt deteriorate. Pentru articolele de îmbrăcăminte care trebuie tratate special și anume piele, mătase, cașmir, blană, catifea și alte articole de îmbrăcăminte delicate, vă rugăm să vă asigurați că aceste articole prezintă etichete de ingrijire. În caz contrar, va dați acordul în tratarea de către experții noștri a articolelor deja deteriorate.

8.8.6 Elemente excluse. Spălarea, uscarea si împaturirea la kg nu vor include orice articol care necesită curățare chimică, scurte și geci de orice fel, veste groase, pături, pilote sau perne. Acestea vor fi adăugate ca produs individual în comanda dvs.

8.8.7 Etichetarea. Articolele pentru spălătorie sunt etichetate pe bonul de comandă. Prin urmare, ne asumăm răspunderea doar pentru elementele menționate pe bon.

8.9 Perdele. Folosim un program special de curățare pentru toate perdelele, cu toate acestea, există unele riscuri inerente cum ar fi:

8.8.1 Pot să apară contracții de până la 4%. Aceasta este aproximativ echivalentă cu 10 cm pe perdele lungi de 250 cm.

8.8.2 Lumina, vechimea, uzura generală și anumite condiții atmosferice care au slăbit țesătura pot determina distrugerea în timpul procesului de curățare.

8.8.3 In cazul in care nu inlaturati clemele de prindere, curatarea se face exclusiv pe raspunderea dvs. deoarece in timpul curatarii exista riscul ca acele cleme sau suporti de prindere sa deterioreze perdeaua. 9

  1. Dacă există o problemă cu serviciile

9.1. vă rugăm să contactați serviciul nostru de Relații cu Clienții prin e-mail la office@multiclean.ro sau telefonic cât mai repede posibil;

9.2 vă rugăm să contactați serviciul nostru de Relații cu Clienții dacă aveți o plângere cu privire la serviciile noastre, pe care o vom rezolva în conformitate cu Politica noastră privind reclamațiile.

9.3 Nu va trebui să plătiți pentru ca noi să rezolvăm plângerea.

9.4 Reclamațiile trebuie notificate pe loc în prezența persoanei care a livrat articolele, verificând și semnalând orice neregularitate. Reclamațiile ulterioare nu sunt luate in considerare.

9.5 În calitate de consumator, aveți drepturi legale de a va informa cu privire la Termenii și Condițiile noastre la un specialist. Niciunul dintre acești termeni nu va afecta aceste drepturi legale.

9.6 MultiClean ofera Garantia Satisfactiei. Asta inseamna ca la orice articol curatat de catre noi, daca nu sunteti multumit de cum a fost curatat, il vom recurata gratuit, fara nici un cost suplimentar si vi-l vom livra gratuit la adresa specificata de dvs. din Cluj Napoca. Pentru acest lucru avem nevoie de cel putin 2 zile lucratoare.

  1. Prețul și plata.

10.1 Prețul serviciilor va fi stabilit în lista noastră de prețuri așa cum este stabilită la www.multiclean.ro/preturi/ și va fi prețul în vigoare la momentul plasării comenzii. Preturile noastre se pot schimba oricand, dar schimbarile de pret nu vor afecta comenzile pe care le-am acceptat conform paragrafelor 3.2 sau 4.3

10.2 Preturile noastre includ TVA. Cu toate acestea, dacă rata TVA se modifică între data la care acceptăm comanda și data plății, va trebui să ajustăm rata TVA pe care o plătiți. 10

10.3 La plasarea unei comenzi nu veți fi taxați direct ci dupa curatarea articolelor, la livrarea acestra in cazul in care sunteti multumit de serviciile noastre. In caz contrar, puteti apela la Garantia Satisfactiei prezentata la pct 9.6.

  1. Raspunderea noastra fata de dumneavoastra

11.1 În cazul puțin probabil al pierderii sau deteriorării unui element, MultiClean va plăti o despăgubire de maxim 70% din valoarea de piață a articolului, dar nu mai mult de 5 ori valoarea prestației, luându-se în considerare vechimea si uzura acestuia.

11.2 Sub rezerva următoarelor paragrafe, veți fi despăgubiți (în conformitate cu punctul 11.1) pentru pierderile sau daunele cauzate din neglijența noastră.

11.2.1 Nu vom fi răspunzători față de dvs. pentru pierderi sau daune care sunt previzibile. Pierderea sau dauna este previzibilă dacă aceasta este o consecință a acordului dvs. în curățarea articolului care prezintă un risc.

11.3 Nu vom fi responsabili pentru nici o pierdere sau deteriorare (fără limitare), orice pierdere de culoare, contracție sau alte daune, care rezultă din următoarele:

11.3.1 necomunicarea de către dvs. a oricăror cerințe sau instrucțiuni speciale de curățare a articolului;

11.3.2. faptul că elementul nu conține etichete care să indice instrucțiunile de curățare;

11.3.3 orice daune existente la obiect în momentul colectării;

11.3.4 orice obiecte străine rămase în sau pe articol, incluzând, dar fără a se limita la: monede, butoane, bijuterii, manșetă, rigidizări cu guler, pixuri sau cravate;

11.3.5 ambalarea exterioară furnizată împreună cu articolul, inclusiv, dar fără a se limita la: umerase pentru haine, saci de costum sau pungi personale de rufe; 11

11.4 Nu vom fi răspunzători pentru niciun fel de deteriorare sau pierdere a butonilor, fermoarelor și a altor părți similare (fixări / ornamente / etc.).

11.5 În cazul în care acordăm despăgubiri pentru daunele cauzate unui articol (elemente) în grija noastră, fie monetară, fie prin înlocuire, MultiClean își rezervă dreptul de a păstra proprietatea permanentă asupra obiectelor deteriorate.

  1. Evenimente în afara controlului nostru

12.1 Nu vom fi răspunzători sau responsabili pentru orice neîndeplinire sau întârziere a obligațiilor noastre în conformitate cu acești termeni care sunt cauzate de un eveniment în afara controlului nostru.

12.2 Un eveniment aflat în afara controlului nostru înseamnă orice act sau eveniment dincolo de controlul nostru rezonabil sau controlul rezonabil al vreunui furnizor de servicii, inclusiv (fără limitare) greve, blocări sau alte acțiuni industriale ale terților, revolte, blocări ale traficului sau alte asemenea evenimente.

12.3 Dacă are loc un eveniment în afara controlului nostru care afectează îndeplinirea obligațiilor noastre în conformitate cu acești termeni:

12.3.1 Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a vă anunța;

12.3.2 Obligațiile noastre din cadrul acestor termeni vor fi suspendate și timpul pentru îndeplinirea obligațiilor noastre va fi prelungit pe durata evenimentului din afara controlului nostru;

12.3.3 Puteți să vă anulați comanda conform paragrafului 5.3 sau o putem anula conform paragrafului 6.1.1.

12.3.4 În cazul în care comanda dvs. este anulată vom returna articolul înapoi la dvs. gratuit. 12

  1. Informații despre noi și cum să ne contactați

13.1 Suntem o companie înregistrată în România. Numărul nostru de înregistrare al companiei este RO19088837, iar sediul nostru este pe strada Mihail Kogălniceanu, complex Kogălniceanu, Deva.

13.2 Dacă aveți întrebări sau dacă aveți plângeri, vă rugăm să ne contactați. Ne puteți contacta prin e-mail la office@multiclean.ro sau telefonic.

13.3 Dacă doriți să ne contactați în scris sau dacă vreun paragraf din acești termeni cere să ne dați o notificare în scris, ne puteți trimite acest lucru prin e-mail la adresa. Vom confirma primirea acestui mesaj prin e-mail. Dacă trebuie să vă contactăm sau să vă anunțăm în scris, vom face acest lucru prin e-mail la adresa pe care ne-o furnizați în comandă.

  1. Cum putem folosi informațiile dvs. personale

14.1 Despre politica de confidentialitate

Politica de Confidențialitate explică ce informații de identificare personala pot fi colectate și prelucrate.

14.1.1 BOGDY MARJ CLEAN SRL, cu sediul in Deva, Str. Mihail Kogalniceanu, Complex Kogalnicenau, inmatriculata la Oficiul Registrului comertului sub numar: J20/317/2014, CUI : RO32992527, respecta reglementarile in vigoare privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.

14.1.2 Prezenta Politica de Confindentialitate se aplica tuturor informatiilor colectate sau prelucrate de BOGDY MARJ CLEAN SRL, si se refera la serviciile de vanzare oferite de Societate prin intermediul serviciului WEB disponibil la adresa https://www.multiclean.ro sau comunicate prin email sau telefon de catre client.

14.1.3 Prezenta Politica de Confidențialitate nu se referă la paginile web și la serviciile oferite de catre terte persoane, care pot fi accesate prin intermediul link-urilor plasate în Serviciul Web mai sus menționat. 13

14.1.4 Prin utilizarea Serviciului Web “https://www.multiclean.ro” sau furnizarea catre Societatea BOGDY MARJ CLEAN SRL de informații personale prin alte mijloace (prin completarea datelor in formularul de creare Cont sau de Comanda)cumparatorul / clientul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date BOGDY MARJ CLEAN SRL si își dă acordul expres si neechivoc ca aceste date personale sa fie stocate, prelucrate si utilizate in scopul declarat de BOGDY MARJ CLEAN SRL ( 14.1, 14.2) .

14.1.5 In intelesul prezentei Politici de Confidențialitate, clientul reprezinta o persoană fizică / juridica, care vizitează Serviciul Web

“http://www.multiclean.ro” sau utilizeaza serviciile furnizate de către Societate, comunicand datele personale.

14.2 Scopul colectarii datelor cu caracter personal

14.2.1 Informarea Clientilor / Cumparatorilor privind situatia contului lor (creat pe site de client-cumparator) si utilizarea lor pentru :

– Preluarea comenzilor;

– Facturarea produselor din comenzi;

– Expedierea comenzilor;

– Rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la bunurile sau serviciile achizitionate, pentru a răspunde întrebărilor clientului, in vederea livrarii produselor, furnizarii de informații cu privire la serviciile suplimentare, solutionarii reclamațiilor, precum și în orice alt mod permis de lege.

14.2.2 Informarea clientilor despre stadiul comenzilor, disponibilitate, informatii suplimentare, expedieri, modificari, prin folosirea postei electronice e-mail, SMS, telefon.

14.2.3 Nu se fac transferuri de date personale, catre o alta entitate privata sau juridica, cu exceptia cazului in care rezulta aceasta obligatie prin lege, de exemplu : organele fiscale. 14

14.2.4 Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, Instantele Judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

14.3. Drepturile dumneavoastra

14.3.1 Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: , Str. Mihail Kogalniceanu, Complex Kogalnicenau, Deva, in atentia BOGDY MARJ CLEAN SRL, va puteti exercita DREPTUL sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu procesate sau DREPTUL de interventie asupra datelor dupa caz (dreptul de acces articolul 15 GDPR), dreptul de portabilitate, dreptul de a fi uitat.

14.3.2 Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: Str. Mihail Kogalniceanu, Complex Kogalnicenau, Deva, in atentia BOGDY MARJ CLEAN SRL , va puteti exercita DREPTUL de rectificare, blocare sau stergere a datelor personale, inclusiv stergerea contului de pe site cu toate datele livrate la inregistrare (dreptul de stergere articolul 17 GDPR).

Retragerea ( dreptul de a fi utiat ) nu va afecta legalitatea prelucrării pe baza consimțământului acordat înainte de retragere (dreptul de retragere a consimțământului, articolul 7 GDPR), dreptul de portabilitate.

Nu se pot efectua modificari ale datelor folosite în tranzacțiile de vanzare, pana la data cererii, deoarece fac parte dintr-un document contabil, conform reglementarilor fiscale.

14.3.3 Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere daca considerati ca prelucrarea datelor este o încalcare a GDPR (dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR).

14.3.4 Datorita posibilelor modificări ale legislatiei, o modificare a acestor notificari privind protectia datelor poate deveni necesara. In acest caz, va vom informa despre astfel de modificari. In masura in care modificarile afecteaza o prelucrare care se bazeaza pe consimtamantul dumneavoastra, va vom solicita un nou consimtamant, daca este necesar.

14.4. Securitatea datelor 15

14.4.1 Societatea aplica masuri de securitate adecvate, in scopul protejarii datelor personale impotriva accesului neautorizat, ca parte a Serviciului (de exemplu printr-un controlul strict al accesului fizic la computerele și alte suporturi media care contin astfel de informatii), cit si prin respectarea unor proceduri corespunzatoare de depozitare si operare. Persoanele responsabile de prelucrarea datelor cu caracter personal ale clientului in cadrul Serviciului Web MultiClean sint numite in conformitate cu normele in vigoare .

14.4.2 Societatea creeaza copii de rezerva si poate utiliza masuri suplimentare pentru a preveni deteriorarea sau distrugerea accidentala a datelor personale ale clientului.

14.5. Dispozitii finale

REAMINTIM

14.5.1 Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

14.5.2 Prin completarea datelor in formularul de creare de Cont si/sau de Comanda, Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a BOGDY MARJ CLEAN SRL si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul prevazut mai sus la punctul 2.1, 2.2.

14.5.3 In cazul in care aveti intrebari privind Politica noastra de Confidentialitate, sau despre procesarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, puteti contacta direct Ofiterul pentru Protectia Datelor. Acesta este responsabil sa ofere asistenta privind informatii, intrebari, solicitari sau reclamatii. La cerere, va vom informa in scris, in conformitate cu legislatia aplicabila, daca si ce date cu caracter personal am stocat despre dumneavoastra : office@multiclean.ro.

Daca nu doriti sa furnizati datele dumneavoastra personale, va rugam sa nu folositi acest site si serviciile oferite de aceasta platforma : https://www.multiclean.ro si sa predati personal hainele la curatat in una din locatiile noastre.

14.5.4 Vom folosi informațiile personale pe care ni le furnizați pentru: 16

14.5.5 a vă furniza serviciile noastre;

14.5.6 a vă procesa plata pentru astfel de servicii;

14.5.7 vă informăm despre produse sau servicii similare pe care le furnizăm, cu excepția cazului în care indicați că nu doriți să primiți astfel de comunicări făcând clic pe linkul “Dezabonați” din partea de jos a oricărei comunicări promoționale prin e-mail MultiClean.

14.5.8 Nu vom furniza datele dvs. personale altor terțe decât personalului încredințat cu efectuarea comenzii.

  1. Garanția de calitate MultiClean

15.1 Verificăm fiecare articol înainte de a fi returnat. Cu toate acestea, dacă nu sunteți complet mulțumit, vă garantăm re-curățarea articolelor gratuit. Orice solicitări de re-curățare depuse după preluarea acestora de catre dvs. vor fi respinse.

  1. Politica de re-curățare

16.1 Re-curățarea se aplică numai pentru articolele individuale care au fost curățate de MultiClean, în prezența bonului de comandă al articolului.

16.2 Rețineți că nu este întotdeauna posibilă îndepărtarea petelor. Dacă nu putem elimina o pată, clienții vor fi informați, iar în acest caz nu putem oferi o re-curățare gratuită.

  1. Vouchere și promoții 17

17.1 Voucherele sunt supuse termenelor de expirare și valorii limitate pentru anumite promoții.

17.2 Acești termeni se aplică tuturor tichetelor MultiClean și fac obiectul termenilor și condițiilor serviciului MultiClean.

17.2 Voucherele nu pot fi folosite împreună cu alte vouchere MultiClean sau cu alte oferte.

17.3 Pentru fiecare tranzacție se poate utiliza doar un singur voucher sau un cod promoțional.

17.4 Valoarea voucherelor nu se acordă în numerar. Plasarea unui voucher pentru vânzare este strict interzisă și face ca voucherul să fie nul absolut.

17.5 MultiClean își rezervă dreptul de a respinge un voucher cu un motiv rezonabil.

17.6 MultiClean își rezervă dreptul de a retrage ofertele si promoțiile în orice moment.

17.7 Voucherele se eliberează și se limitează la o singură utilizare.

  1. Recomandarea

18.1 Dacă un client existent recomandă serviciile MultiClean unui prieten (un nou client) utilizând codul de recomandare, vom trimite un voucher MultiClean bonus. Prietenul (clientul) menționat va primi un voucher de acelasi fel.

18.2 Voucherele au un termen de expirare mentionat pe ele.

18.3 Pentru a beneficia de oferta de recomandare, clientul existent trebuie să utilizeze codul de trimitere și să menționeze numele persoanei căreia i-a recomandat serviciile MultiClean.

18.4 Clientul existent va primi voucherul de recomandare numai după ce prietenul menționat a efectuat o tranzacție și plata pentru comanda a fost procesată cu succes.

18.5 Voucherele de recomandare nu pot fi utilizate împreună cu alte oferte sau promoții.

18.5 Voucherele de recomandare sunt emise și se limitează la o singură utilizare. 18

  1. Alți termeni importanți

19.1 Putem transfera drepturile și obligațiile noastre în conformitate cu acești termeni către o altă societate și vă vom notifica întotdeauna în scris dacă se întâmplă acest lucru, iar acest lucru nu vă va afecta drepturile sau obligațiile noastre în conformitate cu acești termeni.

19.2 Acest contract se încheie între dvs. și noi. Nicio altă persoană nu are dreptul să aplice niciunul dintre acești termeni.

19.3 Fiecare dintre alineatele acestor termeni funcționează separat. În cazul în care o instanță sau o autoritate relevantă decide că una dintre ele este ilegală, paragrafele rămase vor rămâne în vigoare.

19.4 Acești termeni sunt guvernați de legea română și vor face obiectul jurisdicției exclusive a instanțelor române.

  1. Carduri cadou MultiClean

20.1 Cardurile cadou MultiClean sunt emise de Bogdy Marj Clean SRL.

20.2 Acest card nu poate fi răscumpărat în numerar sau returnat pentru rambursarea numerarului.

20.3 Veți fi responsabil pentru acest card după primire.

20.4 MultiClean nu este răspunzătoare pentru nici o pierdere sau daună rezultată din carduri pierdute sau furate sau fără permisiunea dumneavoastră.

20.5 Orice sumă nefolosită din cardul cadou nu poate fi răscumpărată la o altă comandă.

20.6 MultiClean își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile sau de a întrerupe utilizarea cardul în orice moment.

20.7 Acești termeni și condiții nu vor afecta drepturile dvs. legale. 19

20.8 Cardurile cadou nu pot fi folosite împreună cu alte vouchere MultiClean sau cu alte oferte promoționale.

20.9 Plasarea unui card cadou pentru vânzare este strict interzisă și atrage nulitatea cardului.

20.10 Pentru fiecare tranzacție poate fi utilizată doar o singură dată cardul cadou, un voucher sau un cod promoțional.

20.11 Data expirării este menționată pe cardul cadou.

Acest site foloseste cookies si prelucreaza date cu caracter personal. Va rugam sa cititi https://multiclean.ro/termeni/ si sa acceptati politica de confidentialitate precum si prelucrarea datelor cu caracter personal. ACCEPT